Απαιτούμενα προσόντα:
• Πτυχίο τουριστικών επαγγελμάτων
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 5* ξενοδοχείου
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας / επιθυμητή η γνώση δεύτερης γλώσσας
• Άριστη γνώση υπολογιστών και ξενοδοχειακών προγραμμάτων (Opera ή Fidelio)
• Άριστη ικανότητα στην επικοινωνία
• Δυνατότητα προσαρμογής στα λειτουργικά πρότυπα του ξενοδοχείου
• Ικανότητα επικοινωνίας και ομαδικό πνεύμα
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
• Υπευθυνότητα και συνέπεια
Καθήκοντα:
• Καλωσόρισμα πελατών και εκτέλεση των απαραίτητων εργασιών check in και check out
• Παροχή πληροφοριών και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.
• Διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου και έγκαιρη ενημέρωση των αρμόδιων τμημάτων.
• Ενημέρωση πελατών για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου
• Διοργάνωση δραστηριοτήτων αναψυχής των πελατών
• Σωστή διαχείριση χρόνου και ικανότητα ιεράρχησης των εργασιών
• Τήρηση ταμείου βάρδιας, κλείσιμο ημέρας και άνοιγμα νέας ταμειακής κατάστασης
• Sales-Minded και ικανότητα παρουσίασης επιλογών και εναλλακτικών στους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου
• Αντιμετώπιση παραπόνων των πελατών και διαβίβαση τους στον αρμόδιο, εφόσον είναι απαραίτητο
• Παροχή υπηρεσιών concierge για τους πελάτες μας, πληροφόρηση για τις παροχές, την περιοχή, τα αξιοθέατα και προώθηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου
• Πρόβλεψη των αναγκών των επισκεπτών
• Upselling, cross-selling και προώθηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου