H εταιρία Operon δραστηριοποιείται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών IT.
Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία δρουν καταλυτικά στην εύρεση λύσεων στους τομείς των υπηρεσιών:
- ΙΤ Support
- Υποστήριξη, ανάπτυξη και διαχείριση δικτύων
- Σχεδιασμός και ανάπτυξη υποδομών
- Διαχείριση, ανάπτυξη και υποστήριξη συστημάτων και υπηρεσιών διακομιστών
Η θέση είναι ορισμένου χρόνου εργασίας διάρκειας ενός έτους.
Αρμοδιότητες - καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Ενημέρωση CRM/ticketing συστήματος με τα εισερχόμενα αιτήματα υποστήριξης
- Διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης
- Οργάνωση εξωτερικών ραντεβού τεχνικού τμήματος
- Συντονισμός εσωτερικών και εξωτερικών επικοινωνιών
- Ενημέρωση και αποστολή μηνιαίων ΙΤ report σε πελάτες