Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
19/02/2025

Back Office Employee

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

JGP HELLAS LTD is looking for a Back Office Employee to support the administrative and commercial operations of the company. The selected candidate will be responsible for managing documents, assisting partners, and communicating with clients.

 Responsibilities:

✔️ Handling incoming and outgoing emails

✔️ Phone communication with clients and partners

✔️ Supporting the sales and accounting departments

✔️ Updating and entering data into the ERP system

Απαραίτητα Προσόντα

Required Qualifications:

 Excellent command of English (written & spoken)

 Proficiency in computers (MS Office, Outlook, Excel)

 Strong organizational skills & attention to detail

 Ability to communicate and collaborate in a team environment

 Previous experience in a similar role will be considered an asset

Παροχές

  • Five-day, eight-hour work schedule, net monthly salary of €900.00 

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.