Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
03/02/2025

Υποστήριξη Πωλήσεων - Sales Assistant

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΠΕΡΙΟΧΗ MEDITERRANEAN COSMOS | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Ο/Η Υπάλληλος Υποστήριξης Πωλήσεων θα είναι υπεύθυνος/η για τη διοικητική και λειτουργική υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων, συμβάλλοντας στην προετοιμασία προσφορών και διαγωνισμών δημοσίου, τη διαχείριση πελατών και τη ροή των πωλήσεων. Ο ρόλος περιλαμβάνει τον συντονισμό με εσωτερικές ομάδες, την επικοινωνία με πελάτες και τη διαχείριση των σχετικών εγγράφων και δεδομένων.

Διαχείριση Προσφορών & Υποβολή Φακέλων

  • Προετοιμασία και αποστολή προσφορών σε πελάτες.
  • Συλλογή και οργάνωση των απαιτούμενων εγγράφων για διαγωνισμούς και RFPs.
  • Παρακολούθηση προθεσμιών, διαχείριση της διαδικασίας υποβολής και της κατάστασης των υποβληθεισών προσφορών.

Υποστήριξη Ομάδας Πωλήσεων

  • Συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων για την προετοιμασία εμπορικών προτάσεων.
  • Οργάνωση συναντήσεων, παρουσιάσεων και επικοινωνίας με πελάτες.
  • Παρακολούθηση ανακοινώσεων και αποδελτίωσης δημοσίων διαγωνισμών.
  • Καταχώρηση και παρακολούθηση δεδομένων πελατών, προσφορών και παραγγελιών στα σχετικά συστήματα.

Διαχείριση Παραγγελιών & Αποστολών

  • Επικοινωνία με πελάτες για επιβεβαίωση παραγγελιών, ενημέρωση για την πορεία των αποστολών και διαχείριση τυχόν αλλαγών.
  • Συντονισμός με προμηθευτές, εσωτερικές κινήσεις και συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες για έγκαιρη και σωστή παράδοση των παραγγελιών.
  • Επίλυση θεμάτων που προκύπτουν κατά την αποστολή και παράδοση προϊόντων.

Διοικητικά Καθήκοντα

  • Τήρηση και ενημέρωση αρχείων πωλήσεων και συμβάσεων.
  • Προετοιμασία αναφορών και στατιστικών στοιχείων σχετικά με την απόδοση των πωλήσεων.
  • Αποστολή και παρακολούθηση ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών και διατήρηση των σχετικών αρχείων.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Γνώση εργαλείων MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).

Επιθυμητά Προσόντα

  • Εμπειρία 1-3 έτη σε θέση διοικητικής ή εμπορικής υποστήριξης, κατά προτίμηση στον κλάδο της τεχνολογίας ή των πωλήσεων B2B.
  • Εμπειρία χρήσης συστημάτων ERP & CRM.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικές αποδοχές αναλόγως προσόντων.
  • Συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση.
  • Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.