Ο/Η Υπάλληλος Υποστήριξης Πωλήσεων θα είναι υπεύθυνος/η για τη διοικητική και λειτουργική υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων, συμβάλλοντας στην προετοιμασία προσφορών και διαγωνισμών δημοσίου, τη διαχείριση πελατών και τη ροή των πωλήσεων. Ο ρόλος περιλαμβάνει τον συντονισμό με εσωτερικές ομάδες, την επικοινωνία με πελάτες και τη διαχείριση των σχετικών εγγράφων και δεδομένων.
Διαχείριση Προσφορών & Υποβολή Φακέλων
- Προετοιμασία και αποστολή προσφορών σε πελάτες.
- Συλλογή και οργάνωση των απαιτούμενων εγγράφων για διαγωνισμούς και RFPs.
- Παρακολούθηση προθεσμιών, διαχείριση της διαδικασίας υποβολής και της κατάστασης των υποβληθεισών προσφορών.
Υποστήριξη Ομάδας Πωλήσεων
- Συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων για την προετοιμασία εμπορικών προτάσεων.
- Οργάνωση συναντήσεων, παρουσιάσεων και επικοινωνίας με πελάτες.
- Παρακολούθηση ανακοινώσεων και αποδελτίωσης δημοσίων διαγωνισμών.
- Καταχώρηση και παρακολούθηση δεδομένων πελατών, προσφορών και παραγγελιών στα σχετικά συστήματα.
Διαχείριση Παραγγελιών & Αποστολών
- Επικοινωνία με πελάτες για επιβεβαίωση παραγγελιών, ενημέρωση για την πορεία των αποστολών και διαχείριση τυχόν αλλαγών.
- Συντονισμός με προμηθευτές, εσωτερικές κινήσεις και συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες για έγκαιρη και σωστή παράδοση των παραγγελιών.
- Επίλυση θεμάτων που προκύπτουν κατά την αποστολή και παράδοση προϊόντων.
Διοικητικά Καθήκοντα
- Τήρηση και ενημέρωση αρχείων πωλήσεων και συμβάσεων.
- Προετοιμασία αναφορών και στατιστικών στοιχείων σχετικά με την απόδοση των πωλήσεων.
- Αποστολή και παρακολούθηση ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών και διατήρηση των σχετικών αρχείων.