Σύντομη περιγραφή της θέσης εργασίας:
Διαχειρίζεται το day to day business των πελατών εξωτερικού και υποβάλλει προτάσεις για την στρατηγική της περιοχής ευθύνης. Εκπροσωπεί την εταιρία στο εξωτερικό και διασφαλίζει την ενδεδειγμένη παρουσία της στις σχετικές αγορές.
Κύρια Καθήκοντα & Αρμοδιότητες:
Παραγγελίες:
- Διασφαλίζει την ομαλή ροή των παραγγελιών στις αγορές ευθύνης σε συνεργασία με το τμήμα εξυπηρέτηση πελάτων για τυχόν τροποποιήσεις, αντικαταστάσεις κωδικών, καταχωρήσεις εκπτώσεων και ενημερώνει τους πελάτες με αναγκαία έγγραφα, πιστοποιητικά κτλ.
- Διαχειρίζεται το day to day business των πελατών και αγορών, συντάσσοντας τιμοκαταλόγους & αναλύοντας δεδομένα πωλήσεων
- Παρακολουθεί την κατάσταση πληρωμών πελατών και υποστηρίζει την επικοινωνία για ομαλή ροή των παραγγελιών με εγκρίσεις αποδέσμευσης
Business Development:
- Παρακολουθεί τις νέες τάσεις στις αγορές ευθύνης και διατυπώνει εισηγήσεις ανάπτυξης νέων προϊόντων
- Πραγματοποιεί συχνά ταξίδια στο εξωτερικό με στόχο την τακτική επίσκεψη βασικών πελατών για στοχοποίηση, διερεύνηση νέων ευκαιριών, παροχή υποστήριξης κλπ.
- Εκπροσωπεί την εταιρία σε Διεθνείς Εκθέσεις και συντονίζει την ορθή παρακολούθηση (follow-up) που επαφών που πραγματοποιήθηκαν
- Διαχειρίζεται τη σχέση με τους υπάρχοντες πελάτες στην περιοχή ευθύνη