Η ICAP Employment Solutions, μέλος του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, αναζητά για λογαριασμό της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου VODAFONE, στελέχη για τον ρόλο του Στελέχους Τηλεφωνικού Κέντρου Εισερχομένων Κλήσεων.
Εάν πιστεύεις ότι η θέση Customer Care Agent - Vodafone ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την κίνηση και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα.
Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε εταιρικό πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου