Η qmetric HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Infolab, τη θέση του/της
Συμβούλου Πωλήσεων
Η εταιρεία-πελάτης
Η Infolab δραστηριοποιείται στη συμβουλευτική εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων με στόχο την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους σε θέματα Επιχειρησιακών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων Πληροφορικής. Ως αδειοδοτημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, διαθέτει πιστοποιημένες εκπαιδευτικές δομές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και υλοποιεί καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα που διακρίνονται για την ποιότητά τους. Έχει συνάψει συνεργασίες με κορυφαίες παγκοσμίως εταιρείες και οργανισμούς στο χώρο της Πιστοποίησης δεξιοτήτων όπως η Microsoft, η Cisco, η PeopleCert, το EC-Council η Pearson Vue κ.α., ενώ από το 2017 είναι αποκλειστικό μέλος του LLPA για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Η θέση
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα ενταχθεί στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και θα έχει ως σκοπό την πώληση ποιοτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:
- Καθημερινή επικοινωνία με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω τηλεφώνου/MS Teams: Διερεύνηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών. Παροχή πληροφοριών για τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
- Διερεύνηση, ανάλυση και κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών των πελατών με σκοπό την παροχή κατάλληλων εκπαιδευτικών λύσεων: Συνεργασία με τους πελάτες για την κατανόηση των στόχων τους. Παροχή εξειδικευμένων προτάσεων για εκπαιδευτικά προγράμματα που καλύπτουν τις ανάγκες τους
- Αποτελεσματική παρουσίαση εκπαιδευτικών λύσεων: Δημιουργία και παρουσίαση προτάσεων που αναδεικνύουν τα οφέλη των προγραμμάτων
- Σύνταξη και υποβολή προσφορών: Ανάπτυξη λεπτομερών προσφορών που περιλαμβάνουν τιμολογιακή πολιτική και περιγραφή των υπηρεσιών. Υποβολή των προσφορών στους πελάτες και παρακολούθηση της διαδικασίας αποδοχής
- Διαχείριση διαπραγματεύσεων με πελάτες: Διαπραγμάτευση των όρων και προϋποθέσεων των συμφωνιών. Εξασφάλιση συμφωνιών που ωφελούν και τις δύο πλευρές
- Συνεπής χρήση συστήματος CRM για τη διαχείριση της επικοινωνίας και των επαφών με τους πελάτες: Καταγραφή και παρακολούθηση όλων των επαφών και δραστηριοτήτων με τους πελάτες στο CRM σύστημα
- Εντοπισμός νέων πελατών και ευκαιριών πώλησης με σκοπό τη διεύρυνση του πελατολογίου: Έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό νέων πελατών. Διεύρυνση του πελατολογίου μέσω στρατηγικών πρωτοβουλιών πωλήσεων
- Δημιουργία και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους υπάρχοντες και τους νέους πελάτες: Ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες που βασίζονται στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία
- Διαχείριση εισπράξεων: Παρακολούθηση των πληρωμών από τους πελάτες. Εξασφάλιση της έγκαιρης και σωστής είσπραξης των οφειλών.