Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

04/12/2017

Υπάλληλος γενικών υπηρεσιών/προμηθειών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Εμπορική επιχείρηση με έδρα τη Θεσσαλονίκη, επιθυμεί να καλύψει την κάτωθι θέση: Υπάλληλος γενικών υπηρεσιών/προμηθειών.

Ενδεικτικά καθήκοντα
- Γενικές εργασίες υποστήριξης, συντήρησης και αποκατάστασης κτιριακών εγκαταστάσεων (ενδεικτικά δομικές, ηλεκτρολογικές, υδραυλικές, οικοδομικές, εξοπλισμός Η/Ζ, θέρμανσης, κλιματισμού)
- Συντονισμός & επίβλεψη εξωτερικών συνεργείων συντήρησης των υποδομών των κτιριακών εγκαταστάσεων
- Φροντίδα και αποκατάσταση κήπου, παρτεριών και εξωτερικών χώρων
- Διαχείριση και επίβλεψη αποθήκης αναλωσίμων υλικών
- Παραλαβή, διανομή, καταχώρηση ειδών Συμφωνιών Πλαισίου & παραγγελιών
- Εξωτερικές μεταφορές και εργασίες
- Μικροεπεμβάσεις έκτακτης καθαριότητας (εσωτερικοί, εξωτερικοί χώροι)
- Υποστήριξη στην προετοιμασία υλικών προς αρχειοθέτηση, διαδικασιών αρχειοθέτησης και φροντίδα αρχείων
- Διαχείριση και έλεγχος λογαριασμών κινητών και σταθερών τηλεφώνων και μέριμνα για την ολοκλήρωση των επιμέρους ενεργειών, αποκατάστασης βλαβών και προμήθειας νέων συσκευών και εξαρτημάτων
- Διαχείριση και έλεγχος λογαριασμών ρεύματος, νερού & φυσικού αερίου και προετοιμασία στατιστικών
- Διαχείριση του Εταιρικού στόλου και μέριμνα για όλες τις επιμέρους ενέργειες σύμφωνα με τη διαδικασία
- Επικοινωνία με προμηθευτές για ζητήσεις προσφορών, παραδόσεις προϊόντων κ.α.
- Καθήκοντα σχετικά με την δημιουργία και διαχείριση όλων των απαραίτητων εγγράφων και ενεργειών για ζητήσεις οικονομικών προσφορών / διακηρύξεις διαγωνισμών, διαχείρισης αποτελεσμάτων, συμβάσεων και παραγγελιών σύμφωνα πάντα με τις εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας
- Καταγραφή στο ERP & ενημέρωση αρχείων  
- Καταγραφή στατιστικών και δημιουργία αναφορών (word, excel, power point) 

Απαραίτητα Προσόντα

- Επιθυμητό Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Εκπαίδευσης (Οικονομικά ή Διοίκησης Επιχειρήσεων)
- Τουλάχιστον 2 έτη προϋπηρεσία ως υπάλληλος γραφείου σε διοικητικές υπηρεσίες
- Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office, ιδιαίτερα excel, word, email), γενικές γνώσεις ERP, επιθυμητή γνώση Navision
- Άπταιστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστες επικοινωνιακές & οργανωτικές ικανότητες
- Υπευθυνότητα, εχεμύθεια και συνέπεια
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ικανότητα εργασίας σε πιεστικές συνθήκες