To κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας ΕΥΕΞΙΑ Α.Ε. αναζητά:
Customer Experience Representative (CER)
Κωδικός θέσης: CER
Τα καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:
- Αξιολόγηση και διαχείριση των αναγκών των ασθενών εντός του κέντρου, καλή γνώση του πελάτη, εξυπηρέτηση με βάση τις προσωπικές ανάγκες του
- Πρωτοβουλίες και προτάσεις δράσεων για την ενίσχυση της ικανοποίησης ασθενών και συνοδών
- Προγραμματισμός, Οργάνωση, Συντονισμός ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για τους ασθενείς
- Στοχευμένη Προώθηση περιεχομένου υπηρεσιών εταιρείας μέσω διαδικτύου και συμβολή στην εταιρική φήμη
- Εισηγήσεις & Προώθηση καινοτομιών στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης και διασφάλισης ικανοποίησης πελατών, δημιουργία προστιθέμενης αξίας της υπηρεσίας και διαδικασίες διαχείρισης της πληροφορίας
- Δημιουργία προσωπικής σχέσης με τους ασθενείς και συνοδούς
- Παρακολούθηση και καταγραφή εξιτηρίων
- Δημιουργία και ενίσχυση των δικτύων επικοινωνίας της εταιρείας
- Διαμεσολάβηση για την ομαλή συνεργασία των τμημάτων της κλινικής, με σκοπό την κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των ασθενών
- Έγκαιρη ενημέρωση των εμπλεκόμενων τμημάτων σχετικά με τις απαραίτητες πληροφορίες για τον εκάστοτε ασθενή και τους συνοδούς
- Επίτευξη μηνιαίων στόχων και διατήρηση μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες
- Δημιουργία, Οργάνωση, Συντονισμός Δραστηριοτήτων, δράσεων και εκδηλώσεων προσωποποιημένων για τους ασθενείς και συνοδούς, για την ικανοποίηση της εμπειρίας του πελάτη (γενέθλια match nights, Event Management σε συνεργασία με SMM πχ. Τσιπνοπέμπτη, BBQ Party)
- Στόχος Αξιολόγησης: Παραμονή Ασθενή & Ολοκλήρωση Προγράμματος Αποκατάστασης