Η Simple Caracters αναζητά έναν/μία HR Manager για να αναλάβει τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία των HR διαδικασιών, τη συμμόρφωση με την εργατική νομοθεσία και τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας.
Κύριες αρμοδιότητες & καθήκοντα:
- Υποστήριξη των καθημερινών HR λειτουργιών και διαδικασιών
- Υποβοήθηση της προετοιμασίας της μισθοδοσίας
- Ανάρτηση αγγελιών εργασίας σε διάφορες πλατφόρμες και διαχείριση των αιτήσεων
- Προγραμματισμός συνεντεύξεων και συντονισμός επικοινωνίας μεταξύ υποψηφίων και υπευθύνων προσλήψεων
- Συμμετοχή στην αρχική αξιολόγηση βιογραφικών και αιτήσεων
- Διασφάλιση ότι οι νέες προσλήψεις ολοκληρώνουν τα απαραίτητα έγγραφα και διαδικασίες ένταξης
- Διατήρηση και ενημέρωση αρχείων εργαζομένων στη βάση δεδομένων HR, διασφαλίζοντας ακρίβεια και εμπιστευτικότητα
- Προετοιμασία HR αναφορών και εγγράφων σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας
- Υποστήριξη σε διάφορες διοικητικές εργασίες, όπως αρχειοθέτηση, καταχώριση δεδομένων και ανταπόκριση σε αιτήματα εργαζομένων
- Συμμόρφωση με την ελληνική εργατική νομοθεσία και τις εσωτερικές πολιτικές της εταιρείας
- Επικοινωνία και εφαρμογή HR πολιτικών και διαδικασιών στους εργαζομένους
- Κατανόηση των αναγκών εκπαίδευσης των εργαζομένων και οργάνωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων
- Υποστήριξη στην ανάπτυξη και εφαρμογή επαγγελματικών πλάνων ανάπτυξης εργαζομένων
- Συνεργασία με άλλα τμήματα ώστε να διασφαλιστεί η ευθυγράμμιση των HR δράσεων με τους επιχειρηματικούς στόχους
- Επεξεργασία μισθοδοσίας και διαχείριση των δεδομένων εργαζομένων που σχετίζονται με μισθούς και αποδοχές
- Ενημέρωση και διαχείριση δεδομένων στο ERGANI II (προσλήψεις, αποχωρήσεις, προγράμματα εργασίας, αλλαγές, υπερωρίες)