Η εταιρία μας αναζητά υπάλληλο γραφείου για τη διαχείριση αιτημάτων πελατών που αφορούν προσφορές και παραγγελίες, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση αιτημάτων πελατών σχετικά με προσφορές & παραγγελίες μέσω email & τηλεφώνου
- Σύνταξη, καταχώρηση στο ERP & αποστολή προσφορών στους πελάτες
- Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών στο ERP (PYLON)
- Παρακολούθηση εξέλιξης προσφορών και παραγγελιών
- Συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων για άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών
- Ενημέρωση και διαχείριση της βάσης δεδομένων πελατών
- Εξυπηρέτηση τηλεφωνικού κέντρου και τιμολόγηση