Περιγραφή θέσης:
Ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή είναι καθοριστικός στο εταιρικό σχήμα καθώς μέσα από την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, τον έλεγχο, την καταχώρηση και την ενημέρωση των λογιστικών εγγραφών αντανακλάται η πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
Οι καθημερινές αρμοδιότητες του Βοηθού Λογιστή περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την τήρηση των βιβλίων της εταιρείας, τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών στο λογιστικό πρόγραμμα (εισπράξεις, δαπάνες), καθώς και τη συμφωνία τραπεζών, πελατών, προμηθευτών φροντίζοντας οι οφειλές και οι απαιτήσεις να αντιμετωπίζονται εγκαίρως. Επίσης, επικοινωνεί με τους διαχειριστές των έργων (project managers) της εταιρείας ώστε να εκδίδονται τα απαραίτητα παραστατικά διακίνησης και τιμολόγησης έγκαιρα και σωστά.
Συνεργάζεται με το εξωτερικό λογιστήριο της εταιρείας και φροντίζει ώστε να υπάρχει κατάλληλη διασύνδεση και επικοινωνία φροντίζοντας να επιλύει έγκαιρα και καθοριστικά απορίες και θέματα τα οποία αφορούν στη λειτουργία της επιχείρησης.
Αλληλεπιδρά με άτομα σε διάφορα επίπεδα (Ιδιώτες, Επαγγελματίες, Τεχνικούς, Διοικητικούς υπαλλήλους, κλπ), και αναμένεται να μπορεί να σκέπτεται ανεξάρτητα, να επιλύει προβλήματα και να συνεργάζεται με την ομάδα της επιχείρησης αποδοτικά.
Είναι απαραίτητο να έχει ισχυρές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες. Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν άριστες δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, θετική συμπεριφορά, ικανότητα να δουλεύει υπό πίεση και να τηρεί χρονοδιαγράμματα, καθώς και διάθεση για μάθηση και εξέλιξη. Μεταξύ των τεχνικών ικανοτήτων που θα χρειαστούν είναι η εξοικείωση με ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικού λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων όπως το ERP SoftOne, και το Microsoft Excel.
Τέλος, θα χρειαστεί κατάλληλο work ethic και ισχυρή επιθυμία να βοηθήσει το προσωπικό να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα ως ομάδα και να γίνει μέλος της. Απαραίτητα και λόγω των συνεχών εξελίξεων τόσο νομικά όσο και τεχνολογικά θα χρειαστεί να έχει τη διάθεση να εκπαιδεύεται.