Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
21/01/2025

Βοηθός Λογιστή (Accounting Assistant)

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΧΑΝΙΑ | ΧΑΝΙΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Περιγραφή θέσης:

Ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή είναι καθοριστικός στο εταιρικό σχήμα καθώς μέσα από την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, τον έλεγχο, την καταχώρηση και την ενημέρωση των λογιστικών εγγραφών αντανακλάται η πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας.

Οι καθημερινές αρμοδιότητες του Βοηθού Λογιστή περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την τήρηση των βιβλίων της εταιρείας, τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών στο λογιστικό πρόγραμμα (εισπράξεις, δαπάνες), καθώς και τη συμφωνία τραπεζών, πελατών, προμηθευτών φροντίζοντας οι οφειλές και οι απαιτήσεις να αντιμετωπίζονται εγκαίρως. Επίσης, επικοινωνεί με τους διαχειριστές των έργων (project managers) της εταιρείας ώστε να εκδίδονται τα απαραίτητα παραστατικά διακίνησης και τιμολόγησης έγκαιρα και σωστά.

Συνεργάζεται με το εξωτερικό λογιστήριο της εταιρείας και φροντίζει ώστε να υπάρχει κατάλληλη διασύνδεση και επικοινωνία φροντίζοντας να επιλύει έγκαιρα και καθοριστικά απορίες και θέματα τα οποία αφορούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Αλληλεπιδρά με άτομα σε διάφορα επίπεδα (Ιδιώτες, Επαγγελματίες, Τεχνικούς, Διοικητικούς υπαλλήλους, κλπ), και αναμένεται να μπορεί να σκέπτεται ανεξάρτητα, να επιλύει προβλήματα και να συνεργάζεται με την ομάδα της επιχείρησης αποδοτικά.

Είναι απαραίτητο να έχει ισχυρές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες. Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν άριστες δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, θετική συμπεριφορά, ικανότητα να δουλεύει υπό πίεση και να τηρεί χρονοδιαγράμματα, καθώς και διάθεση για μάθηση και εξέλιξη. Μεταξύ των τεχνικών ικανοτήτων που θα χρειαστούν είναι η εξοικείωση με ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικού λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων όπως το ERP SoftOne, και το Microsoft Excel.

Τέλος, θα χρειαστεί κατάλληλο work ethic και ισχυρή επιθυμία να βοηθήσει το προσωπικό να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα ως ομάδα και να γίνει μέλος της. Απαραίτητα και λόγω των συνεχών εξελίξεων τόσο νομικά όσο και τεχνολογικά θα χρειαστεί να έχει τη διάθεση να εκπαιδεύεται.

Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα προσόντα & δεξιότητες:

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ Οικονομικής ή Λογιστικής κατεύθυνσης
  • 1-ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί αλλά δεν είναι απαραίτητη
  • Γνώση λογιστικών προγραμμάτων (κατά προτίμηση Softone)
  • Βασικές γνώσεις μισθοδοσίας
  • Άριστη γνώση Microsoft Excel
  • Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές ικανότητες
  • Ικανότητα γραπτής & προφορικής επικοινωνίας στην Αγγλική γλώσσα
  • Ικανότητα τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
  • Οργανωτική ικανότητα

Προσωπικά χαρακτηριστικά:

  • Αξιοπιστία
  • Υπευθυνότητα
  • Πνεύμα ομαδικότητας
  • Διάθεση ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
  • Εχεμύθεια

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών καθώς και κάλυψη εξόδων για σεμινάρια, εκπαιδεύσεις και βιβλία και οτιδήποτε άλλο σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος
  • Εργασία σε ένα εξαιρετικό και καινοτόμο για τα Ελληνικά δεδομένα περιβάλλον
  • Συμμετοχή σε μια ομάδα με και ενθάρρυνση και υποστήριξη με στόχο της αριστεία
  • Δωρεάν Ασφάλιση Υγείας

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.