Ο/Η Υπάλληλος Συντονισμού & Υποστήριξης Συντήρησης (maintenance coordinator), είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση των καθημερινών διοικητικών εργασιών και την υποστήριξη της ομάδας, με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας και της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, με κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση πελατολογίου
- Σύνταξη συμφωνητικών συντήρησης
- Προγραμματισμός ραντεβού
- Καταγραφή παραπόνων πελατών
- Σύνταξη οικονομικών προσφορών
- Παρακολούθηση υπολοίπου πελατών λιανικής
- Οργάνωση και παρακολούθηση προγράμματος συνεργείων
- Παρακολούθηση και ανάθεση βλαβών
- Παραγγελία ανταλλακτικών
- Σύνταξη συμφωνητικών υπεργολάβων