Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 24 ξενοδοχεία, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 9 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο, την Σαντορίνη και τη Χαλκιδική, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στο ξενοδοχείο του Messonghi στην Κέρκυρα:
Front Office Manager - Messonghi
Περιοχή: Κέρκυρα
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO/ FOMKΕ
Σκοπός
Ως Front Office Manager είστε υπεύθυνοι για όλες τις εργασίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της Υποδοχής, την διατήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης των πελατών, της παρακολούθησης των προτύπων υγιεινής και ασφάλειας και της επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων
Αρμοδιότητες
- Συμμετέχει σε όλες τις εργασίες εύρυθμης καθημερινής λειτουργίας του τμήματος (πρόγραμμα τμήματος, room allocation, προγραμματισμός αφίξεων/αναχωρήσεων, τιμολογήσεις, reporting).
- Διαχειρίζεται αιτήματα και πελατών στα όρια της ευθύνης του.
- Χειρίζεται χρεώσεις υπηρεσιών και ενημερώνει τους πελάτες.
- Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα ώστε να παρέχονται οι απαραίτητες πληροφορίες για τους πελάτες, τις ανάγκες τους ή τυχόν θέματα αλλεργιών
- Συνεργάζεται με το τμήμα Ορόφων σχετικά με το καθημερινό πλάνο και τις εργασίες των δωματίων και με το τμήμα Συντήρησης σε θέματα βλαβών.
- Συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων του τμήματος, σύμφωνα με τον ετήσιο προϋπολογισμό και τα πρότυπα εξυπηρέτησης.
- Φροντίζει για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
- Συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία στελέχωσης των θέσεων εργασίας του Ξενοδοχείου, σύμφωνα με την εταιρική πολιτική και τις αξίες του Ομίλου.
- Παρακολουθεί την καθημερινή επαγγελματική παρουσία, και την πορεία απόδοσης των συνεργατών του και καθοδηγεί τη βελτίωσή τους.
- Διαχειρίζεται το σύστημα αξιολόγησης απόδοσης και προτείνει πλάνο εκπαίδευσης σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.