Νέο 5* Luxury Resort στο Ρέθυμνο αναζητεί Προϊστάμενο/η Κρατήσεων και Υποδοχής.
Για να διασφαλιστεί η ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία και ο συντονισμός του Front Office με το Room Division, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση των επισκεπτών και την τήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης.
Καθήκοντα και Ευθύνες:
- Να διασφαλίζει μέσω αποτελεσματικής εποπτείας ότι όλες οι υπηρεσίες που προσφέρονται στη ρεσεψιόν είναι πάντα διαθέσιμες και εκτελούνται με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα και ευγένεια σύμφωνα με τις διαδικασίες του ξενοδοχείου.
- Γρήγορο, ακριβής και αποτελεσματικό υπηρεσία τηλεφώνου και μηνυμάτων ανά πάσα στιγμή.
- Κατανομή δωματίων και παρακολούθηση των κατειλημμένων
- Να διασφαλίζετε μια αποτελεσματική μέθοδος επικοινωνίας για τον συντονισμό όλων
- Τμήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στην άψογη συνεργασία μεταξύ του Front Office και των τμημάτων, Πωλήσεων, Τιμολόγησης, Συντήρησης και Ασφάλειας.
- Να διασφαλιστεί ότι όλες οι εισερχόμενες κρατήσεις για την ημέρα ταιριάζουν με την απαραίτητη
- διαμονή, και ότι όλα τα V.l.P. Τα δωμάτια έχουν προκατανεμηθεί ανάλογα.
- Να διασφαλιστεί ότι αποστέλλεται δήλωση "κατανεμημένων δωματίων" στα Τμήματα Τιμολόγησης και Υπηρεσίας δωματίου για τις απαραίτητες ανέσεις και ρυθμίσεις δωματίων.
- Να διασφαλίζει ότι όλοι οι επισκέπτες που επιστρέφουν θα έχουν προεγγραφεί και θα καλωσορίζονται αναλόγως
- Να συναντήσει και να συνοδεύσει όλους τους φθάνοντες V.I.P., διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται,
- Οι αποσκευές αποστέλλονται γρήγορα στα δωμάτιά τους και ότι ελέγχονται ευγενικά και αποτελεσματικά χωρίς καθυστέρηση.
- Να συνεργαστεί στενά με τα Τμήματα Πωλήσεων για τον προγραμματισμό απαιτήσεων και αναθέσεων δωματίων, την κατανομή τιμών, την κατανομή και τη λίστα δωματίων κ.λπ.
- Διεξαγωγή τακτικών συναντήσεων του Front Office για την ενημέρωση των εργαζομένων σχετικά με τις πολιτικές και τις διαδικασίες, τις ειδικές εκδηλώσεις, τα σχέδια περαιτέρω βελτίωσης και τα σχόλια των επισκεπτών.
- Επίβλεψη των τιμών των δωματίων για την επίτευξη της υψηλότερης διαθέσιμης τιμής.
- Έλεγχο της προετοιμασίας της πρόβλεψης πληρότητας των δωματίων
- Να συμβουλεύει τους υπαλλήλους διαχείρισης και πωλήσεων σχετικά με την ενημερωμένη κατάσταση κράτησης για την αναφορά τους στο μάρκετινγκ και την επιχειρηματική πρόσκληση.