Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του Συμβούλου Διακράτησης Υφισταμένου Πελατολογίου μέσω κλήσεων.
Θέση εργασίας πλήρους ή και μερικής απασχόλησης.
Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με υφιστάμενο πελατολόγιο με στόχο την διακράτηση
- Διακράτηση και ανανέωση της πελατειακής σχέσης
- Εύρεση ανάγκης πελάτη για την καλύτερη εξυπηρέτηση του
- Εξυπηρέτηση σε εισερχόμενες και εξερχόμενες επικοινωνίες