Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στον τομέα υποστήριξης πληροφοριακών συστημάτων με έδρα την Ανατολική Θεσσαλονίκη, αναζητά ένα άτομο με δυναμική προσωπικότητα και εξαιρετικές επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες. Η θέση αφορά τη διαχείριση πελατειακών αιτημάτων και την υποστήριξη των τεχνικών μας σε καθημερινές εργασίες, διασφαλίζοντας την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών μας.
Κύρια Καθήκοντα:
- Γραμματειακή Υποστήριξη γραφείου και τεχνικού τμήματος.
- Καταχώρηση και οργάνωση αιτημάτων πελατών.
- Διαχείριση και ενημέρωση του CRM συστήματος.
- Παρακολούθηση και follow-up εκκρεμοτήτων.
- Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για συντονισμό ραντεβού και παροχή πληροφοριών.
- Διαχείριση και οργάνωση ημερολογίου τεχνικής υποστήριξης.