Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
25/11/2024

Junior Project Manager (Customer Support Division)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Εταιρεία Interkiosk – ΑΡΓΟΣ ΝΕΤ Α.Ε. (μέλος του ομίλου του Πρακτορείου Διανομής Τύπου «ΑΡΓΟΣ Α.Ε.»), με πολυετή παρουσία στην αγορά της Μικρής Λιανικής και με σημαντικό μερίδιο στο χώρο των τερματικών πώλησης άυλων καρτών (Cosmote, Vodafone, NOVA, Paysafe, κλπ.), στo πλαίσιo ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της επιθυμεί, να προσλάβει:

JUNIOR PROJECT MANAGER (CUSTOMER SUPPORT DIVISION)

Οι αρμοδιότητες του ρόλου είναι οι ακόλουθες:

Διαχείριση πλατφόρμας συναλλαγών

  •  Έλεγχος σωστής λειτουργίας πλατφόρμας, προσβασιμότητα, bug report, εκτέλεση routine tasks της πλατφόρμας (reporting, αρχεία πωλήσεων και τιμολόγησης)
  •  Δημιουργία και επεξεργασία πελατών, συσκευών και ορίων
  •  Δημιουργία χρηστών και ρόλων της πλατφόρμας
  •  Έλεγχος σωστής λειτουργίας για τα export της πλατφόρμας
  •  Ανάπτυξη και δοκιμή νέων λειτουργιών της πλατφόρμας σε uat περιβάλλον και έλεγχος λειτουργίας του merge στην παραγωγική πλατφόρμα
  •  Έλεγχος της λειτουργίας του online hub της πλατφόρμας το οποίο επικοινωνεί σε real time με τα τερματικά
  •  Άμεση επικοινωνία με το τμήμα ανάπτυξης της πλατφόρμας / υποστήριξης σε οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που θα παρουσιάσει η πλατφόρμα (down time, αργό browsing , crashed reports κ.α )
  •  Έλεγχος ότι τηρούνται τα προβλεπόμενα αναφορικά με την λειτουργία της πλατφόρμας βάση της σύμβασης με την εταιρεία ανάπτυξης
  •  Ενημέρωση οδηγού χρήσης της πλατφόρμας σε κάθε νέα λειτουργία

APK τερματικού POS

  •  Έλεγχος λειτουργίας APK
  •  Ανάπτυξη και δοκιμή APK σε δοκιμαστικό περιβάλλον
  • Set up και ρύθμιση του APK αναλόγως τον τύπου τερματικού
  •  Έλεγχος ότι τηρούνται τα προβλεπόμενα αναφορικά με την λειτουργία της πλατφόρμας βάση της σύμβασης με την εταιρεία ανάπτυξης
  •  Αναβάθμιση APK χειροκίνητα και απομακρυσμένα
  •  Ενημέρωση οδηγού χρήσης του APK σε κάθε νέα λειτουργία

Διαχείριση Τερματικών POS

  •  Έλεγχος hardware / software τερματικών βάση των προβλεπόμενων
  •  Έλεγχος αποθεμάτων τερματικών
  • Επικοινωνία με τον προμηθευτή για παραγγελία νέων τερματικών
  •  Επικοινωνία με τον προμηθευτή για επίλυση δυσλειτουργιών / αντικατάσταση τερματικών
  • Συντονισμός και συμμετοχή σε συναντήσεις που αφορούν τον προμηθευτή των τερματικών και της ομάδας ανάπτυξης σε περιπτώσεις όπου απαιτείται

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε αντίστοιχο αντικείμενο
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Αντίστοιχα πιστοποιητικά εκπαίδευσης ή εξειδίκευσης στον τομέα ενδιαφέροντος
  • Γνώσεις δομής δικτύων και επικοινωνίας συσκευών σε επίπεδο πρωτοκόλλων Wi-Fi / Lan
  • Γνώσεις λειτουργίας android σε επίπεδο apk και δυσλειτουργιών
  • Γνώσεις δομής και φιλοσοφίας των λειτουργιών πλατφόρμας τύπου CRM
  • Άριστες γνώσεις MS Office
  • Εμπειρία στις διαδικασίες και τις ανάγκες ανάπτυξης εφαρμογών σε επίπεδο αναγκών / κατάρτιση οδηγών / test book

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός Μισθός αναλόγως προσόντων & προϋπηρεσίας
  • Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
  • Σταθερό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
  • Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο Όμιλο

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.