Εταιρικό Προφίλ
H εταιρία & η ιστορία Ulla Popken
H εταιρία Ulla Popken ιδρύθηκε το 1986 στη Γερμανία και είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες και γνωστότερες εταιρίες παγκοσμίως στη γυναικεία ένδυση σε μεγάλα μεγέθη 48 & άνω. Το δίκτυο των καταστημάτων, εταιρικών ή franchise, ξεπερνά τα 300 σημεία λιανικής πώλησης σε Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ επιπλέον η Ulla Popken έχει μια σημαντική παρουσία και στο internet.
Με εξειδίκευση στα μεγάλα μεγέθη 48 & άνω, η εταιρία προσφέρει μοναδικές συλλογές μοντέρνων, ποιοτικών ενδυμάτων, που είναι σχεδιασμένα και ραμμένα για να προσφέρουν άνεση και όμορφη, θηλυκή εφαρμογή που αγκαλιάζει και αναδεικνύει τις γυναικείες καμπύλες. Οι συλλογές Ulla Popken ανανεώνονται πολύ συχνά και προσφέρουν αμέτρητες επιλογές και διαφορετικές προτάσεις για εμφανίσεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, αλλά και για τις πιο επίσημες στιγμές. Επιπλέον, θηλυκά εσώρουχα και άνετα ρούχα για το σπίτι και τον ύπνο, καθώς και στιλάτα αξεσουάρ, ολοκληρώνουν τις συλλογές.
Οι προτάσεις ένδυσης Ulla Popken στα μεγέθη 48 & άνω απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες. Το εύρος και η ποικιλία τους μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες και όλες τις ηλικίες όσον αφορά στα διαφορετικά ενδυματολογικά γούστα αλλά και στις τιμές.
H Ulla Popken ήρθε στην Ελλάδα το 1998. Μέσα από ένα δίκτυο εταιρικών και franchise καταστημάτων, δίκτυο χονδρικής διάθεσης αλλά και τμήμα παραγγελιών εξ’ αποστάσεως κατάφερε να εξυπηρετήσει άψογα το ελληνικό κοινό και να κερδίσει τις εντυπώσεις και τις καρδιές των Ελληνίδων. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2007, η Ulla Popken εμφανίστηκε και στο κυπριακό κοινό, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στη Λευκωσία.
Σήμερα, καταστήματα Ulla Popken λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και στην Κύπρο, ενώ παράλληλα λειτουργεί κι ένα υπερσύγχρονο τμήμα παραγγελιών εξ’ αποστάσεως που εξυπηρετεί Ελλάδα και Κύπρο. Αγορές μπορούν να γίνουν εύκολα και απλά με ένα τηλέφωνο, μέσω email, ή απευθείας μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) και τα ρούχα παραδίδονται σε οποιαδήποτε περιοχή, σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η εταιρία δεν σταματά να εξελίσσεται και να διευρύνεται. Παρακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών και πρωτοστατεί, προσφέροντας πάντα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.