Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών (εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER για λογαριασμό συνεργάτη της, μεγάλο και κορυφαίο E-shop, στα γραφεία της στην πόλη των Ιωαννίνων. Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο των επικοινωνιών και της προώθησης πωλήσεων.
Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.
Ξεκίνα μαζί μας ο επόμενο σου επαγγελματικό βήμα!
Πρόκειται για:
- 6ωρη ή 8ωρη απασχόληση
- 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Κυριακή και ωράρια 08:00-23:00
- Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες
- Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών
- Υποστήριξη web E-shop
Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής μας ομάδας.