Ζητείται υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης - λογιστηρίου για εργασία σε εταιρεία εισαγωγική - πώλησης, μίσθωσης, διαχείρισης και επισκευής φορτηγών οχημάτων
Περιοχή Καλοχωρίου.
Βασικές αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη
- Αρχειοθέτηση εγγράφων
- Έκδοση - καταχώρηση τιμολογίων
- Τήρηση αρχείων - λογαριασμών
- Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών-προμηθευτών
- Διαχείριση αρχείων εισαγωγής - στόλου εταιρίας
- Διαχείριση ψηφιακών υποχρεώσεων (καταχώρηση εγγράφων κ.α. σε ηλεκτρονικά μητρώα κλπ.)
- Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών γραφείου με όχημα της εταιρίας