Εταιρικό Προφίλ
Η τηλεγραμματεία Επικοινωνιακές Λύσεις Ιατρείων (Ε.Λ.ΙΑ. M.C.S.) είναι η πρώτη στην Ελλάδα που δημιουργήθηκε από ανθρώπους με 20ετή εμπειρία στο χώρο της ιατρικής επίσκεψης – ενημέρωσης που διέγνωσαν την έλλειψη εξειδίκευσης στη γραμματειακή υποστήριξη των επαγγελματιών υγείας.
Η τηλεγραμματεία Επικοινωνιακές Λύσεις Ιατρείων (Ε.Λ.ΙΑ. M.C.S.) είναι μια εταιρεία η οποία καλύπτει αποκλειστικά και μόνο ιατρούς (τηλεγραμματεία ιατρείου) και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους για σωστή διαχείριση του χρόνου τους και την επιθυμία για απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου τους. Γεγονός που μας κάνει μοναδικούς στο χώρο διότι η εταιρεία εξελίσσεται και προσαρμόζεται συνεχώς στις αλλαγές που εφαρμόζονται στο χώρο της υγείας με στόχο αυτές να μην αποτελούν τροχοπέδη, αλλά ευκαιρία για τον Έλληνα ιατρό. Μαζί μας θα έχετε μόνο οφέλη!
Γιατί στόχος της τηλεγραμματείας Επικοινωνιακές Λύσεις Ιατρείων (Ε.Λ.ΙΑ. M.C.S.) δεν είναι η απλή γραμματειακή υποστήριξη όπως προσφέρεται συνήθως στον ιατρό στην Ελλάδα. Εμείς θεωρούμε ότι η γραμματέας του ιατρού είναι περισσότερο συνεργάτης του και με αυτό το σκεπτικό δομήσαμε την εταιρεία μας.
Υλοποιώντας αυτήν τη σκέψη, εφαρμόζουμε την προσωπική επίσκεψη της υπεύθυνης επικοινωνίας κατά την έναρξη της συνεργασίας με τον ιατρό στο χώρο του αλλά και όποτε άλλοτε της ζητηθεί.
Στόχος μας είναι όχι μόνο η καταγραφή των αναγκών του ιατρού αλλά και η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία του ιατρείου.
Η γραμματειακή υποστήριξη από την Επικοινωνιακές Λύσεις Ιατρείων (Ε.Λ.ΙΑ. M.C.S.) υλοποιείται μέσω ενός δικτύου διαδραστικής επικοινωνίας, προσφέροντας ολοήμερη υποστήριξη από εξειδικευμένο, στο χώρο της υγείας, προσωπικό. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η εν γένει άριστη λειτουργία και οργάνωση του ιατρείου, όπως, η μη ύπαρξη αναπάντητων κλήσεων, ο προγραμματισμός των ραντεβού, η ενημέρωση του αθενούς για τον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου και άλλα, υπηρεσίες οι οποίες ενισχύουν τη σχέση του ασθενούς με τον ιατρό κάτι το οποίο διαπιστώνεται συνεχώς κατά την επίσκεψη του ασθενούς στο ιατρείο.