Εργασία στην εταιρεία WITEC

Κλάδος
Πληροφορική

Εταιρικό Προφίλ

Η Εταιρεία μας 

Η πρώτη εγκατάσταση ασύρματης παραγγελιοληψίας στην Ελλάδα. Γνωρίστε τους πρωτοπόρους στα Συστήματα Ασύρματης Παραγγελιοληψίας Η WITEC το 1993 υλοποίησε την πρώτη εγκατάσταση ασύρματης παραγγελιοληψίας στη Ρόδο, στο ιταλικό εστιατόριο «DA GILBERTO» Οι λύσεις και η 24ωρη Τεχνική Υποστήριξη που προσφέρει, αποτελούν σημείο αναφοράς στο χώρο του Hospitality, ενώ συνιστούν το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ανάμεσα στις εταιρείες του κλάδου. Ας θυμηθούμε λίγο την παραγγελιοληψία το 1993… Το 1993 η ελληνική αγορά παρείχε την ευκαιρία για δραστηριοποίηση στο συγκεκριμένο κλάδο κι έτσι, ιδρύθηκε η Witec, η οποία, αρχικά έγινε ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μηχανημάτων της ιταλικής εταιρείας CEI SYSTEMS. Ξεκίνησε πιλοτικά, εγκαθιστώντας το πρώτο σύστημα σε ιταλικό εστιατόριο της Ρόδου και στη συνέχεια εισήλθε στην αγορά της Αθήνας. Ο κύριος Roberto Scotton, ιδρυτής της Witec, θυμάται: «Στην Ελλάδα το 1993 δεν υπήρχε εγκατεστημένο ούτε ένα σύστημα. Επισκεπτόμουν καταστήματα εστίασης για επίδειξη με τα βαλιτσάκια μου κι όλοι αναρωτιούνταν τι ήταν αυτό που προσπαθούσα να πουλήσω.

Μια από της απαντήσεις που μου έδιναν οι περισσότεροί πελάτες ήταν ‘αυτά δεν είναι για εμάς είναι για την Ευρώπη μόνο !!??’

Μετά το 1995 η εικόνα άρχισε να αλλάζει καθώς εμπιστεύτηκαν τη συγκεκριμένη λύση ή το πρόσωπό μου – δεν ξέρω τι από τα δύο- κάποιοι πελάτες. Το σύστημα μπήκε σε ένα εστιατόριο στο Μικρολίμανο, μετά πήγαμε Νάξο, Μύκονο, Σαντορίνη κ.ο.κ.».

Τα καταστήματα Palmie Bistro, η αλυσίδα La Pasteria ήταν μερικά από τα πρώτα που υιοθέτησαν το σύστημα της Witec. Σήμερα το πελατολόγιο της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 1.500 επιχειρήσεις: εστιατόρια, ταβέρνες, εστιατόρια-μπαρ, αναψυκτήρια, ζαχαροπλαστεία κ.ά. Ποια είναι τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της λύσης που σας προτείνουμε; Ο κύριος Scotton απαντά από τότε: «Αυτό που πρέπει να εξετάσει ο επαγγελματίας στο χώρο της εστίασης είναι το τι πραγματικά μπορεί να προσφέρει η συγκεκριμένη λύση. Προσφέρει έλεγχο του καταστήματος και των απωλειών, καλύτερο service, μείωση προσωπικού, αξιοπιστία, ενώ δίνει μια άλλη εικόνα προς τα έξω για το κατάστημα που την υιοθετεί». Η απόσβεση ενός τέτοιου συστήματος γίνεται συνδυάζοντας διάφορες παραμέτρους που είναι πολύ σημαντικές για τον επιχειρηματία «Αν το προσωπικό το δουλέψει σωστά, το σύστημα είναι λειτουργικό κι ο τζίρος του καταστήματος αυξάνεται, ενώ ο σερβιτόρος μετατρέπεται στην ουσία σε ‘πωλητή’ της επιχείρησης», όπως λέμε χαρακτηριστικά… Θεωρούσαμε αναμενόμενη την εκρηκτική ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, όμως «Η παιδεία στις επιχειρηματικές αποφάσεις έχει μείνει πίσω κι εξακολουθεί να εξετάζει, ως μόνο ή πρώτο ζήτημα, την τιμή του συστήματος. H αγορά έχει ‘χάσει’, από τις εταιρείες που δεν διαθέτουν after sales service και ενθαρρύνουν τον πελάτη να επιλέγει μόνο με βάση την τιμή». Από την αρχή της πορεία μας και μέχρι τις μέρες μας δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην υποστήριξη του πελάτη μετά την αρχική πώληση. Υπάρχουν πολύ αξιόλογες εταιρίες και αξιόλογα λογισμικά και από το εξωτερικό, αλλά η διαφορά ανάμεσα στης εταιρίες του κλάδου είναι το after sales service.

Το service, και μάλιστα το πολύ άμεσο service, που προσφέρει η εταιρεία, κάνει την διαφορά και παίζει σημαντικό ρόλο σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεγονότων ή ανθρώπινων λαθών. Αν κάποια στιγμή, υπάρξει πρόβλημα σε ένα κατάμεστο κατάστημα, από π.χ. την πτώση της τάσης του ρεύματος, θα χρειαστεί η άμεση βοήθεια του εξωτερικού συνεργάτη για να λύσει το πρόβλημα. 

Η ορθή χρήση του συστήματος δεν έχει να κάνει με την ηλικία: ακόμα και σήμερα σε ένα πασίγνωστο εστιατόριο της Μυκόνου, το σύστημα το χρησιμοποιεί η μητέρα του επιχειρηματία. Είναι θέμα χαρακτήρα, παιδείας και διάθεσης…

Αναζήτηση θέσεων εργασίας

v