1. Σχέσεις: Αναφέρεται: σε προϊστάμενο
Συνεργάζεται: με συναδέλφους και συνεργάτες γραφείου
2. Γενική ευθύνη: Ανάληψη πελατολογίου (γιατρών) τους οποίους πρέπει να διατηρήσει, ενώ παράλληλα να αναπτύξει τον τομέα και τις γνωριμίες. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι πολύ μεγάλης σημασίας.
3. Καθήκοντα:
- Κατάστρωση ετήσιου στόχου και προγράμματος
- Προσδιορισμό στόχων και καθορισμό πόρων
- Συντονισμός εργασιών
- Διασφάλιση σωστής παροχής ποιότητας υπηρεσιών στους ασθενείς
- Διατήρηση υγιών και πολύ καλών σχέσεων με τους γιατρούς
- Διατήρηση υγιών και καλών σχέσεων με τους συναδέλφους και τους υπόλοιπους εργαζόμενους στην εταιρεία
- Επικοινωνία της φιλοσοφίας της εταιρείας
- Να δίνει σαφείς εξηγήσεις και διευκρινήσεις στον προϊστάμενο του
- Προγραμματισμός της εργασίας του με τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα
- Παρακολούθηση του ανταγωνισμού
- Προτάσεις για βελτιώσεις ή/και λύσεις σε προβλήματα
- Ικανότητα ανάληψη πρωτοβουλιών (όπου κρίνεται απαραίτητο)
- Διατήρηση αρχείων επισκεψιμότητας