1. Σχέσεις:
Αναφέρεται: σε προϊστάμενο
Συνεργάζεται: με συναδέλφους και συνεργάτες γραφείου
2. Γενική ευθύνη: Ανάληψη πελατολογίου (γιατρών) τους οποίους πρέπει να διατηρήσει, ενώ παράλληλα να αναπτύξει τον τομέα και τις γνωριμίες. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι πολύ μεγάλης σημασίας.
3. Καθήκοντα:
Ø Κατάστρωση ετήσιου στόχου και προγράμματος
Ø Προσδιορισμό στόχων και καθορισμό πόρων
Ø Συντονισμός εργασιών
Ø Διασφάλιση σωστής παροχής ποιότητας υπηρεσιών στους ασθενείς
Ø Διατήρηση υγιών και πολύ καλών σχέσεων με τους γιατρούς
Ø Διατήρηση υγιών και καλών σχέσεων με τους συναδέλφους και τους υπόλοιπους εργαζόμενους στην εταιρεία
Ø Επικοινωνία της φιλοσοφίας της εταιρείας
Ø Να δίνει σαφείς εξηγήσεις και διευκρινήσεις στον προϊστάμενο του
Ø Προγραμματισμός της εργασίας του με τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα
Ø Παρακολούθηση του ανταγωνισμού
Ø Προτάσεις για βελτιώσεις ή/και λύσεις σε προβλήματα
Ø Ικανότητα ανάληψη πρωτοβουλιών (όπου κρίνεται απαραίτητο)
Ø Διατήρηση αρχείων επισκεψιμότητας