Η ICAP Outsourcing Solutions με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη με περισσότερους από 2.800 άρτια καταρτισμένους εργαζόμενους, σύγχρονες υποδομές, στρατηγικές συμμαχίες με κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και παροχή ενός ευρέως φάσματος υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και καινοτομίας σε Οργανισμούς και Εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων, αναζητά άτομα για τη στελέχωση τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και διακράτησης για μεγάλο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας στα γραφεία της, στην περιοχή της Καλλιθέας.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας του Contact Center της ICAP Outsourcing Solutions ώστε, να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Τι αναζητούμε;- Back office
- Διαχείριση εξερχομένων επικοινωνιών και στοχευμένη αναγνώριση των αναγκών των πελατών
- Παροχή ορθής ενημέρωσης των προγραμμάτων και των υπηρεσιών της εταιρείας
- Καταχώρηση των αιτημάτων και διερεύνηση αιτιών καθυστέρησης ενεργοποίησης
- Διαχείριση αιτημάτων και ενημέρωση για την εξέλιξη τους
- Επιβεβαίωση της ικανοποίησης των πελατών σχετικά με τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της εταιρείας