Προφίλ Υποψηφίου:
· Αποδεδειγμένη η προηγούμενη εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
· Πολύ καλή γνώση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, κυρίως με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της Google.
· Η αναπτυγμένη γνώση κατασκευής και διαχείρισης ιστοσελίδων θεωρείται απαραίτητη.
· Άριστη γνώση Αγγλικών, η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
· Χρήση προγραμμάτων εικόνας, ήχου και γραφικών.
· Απαραίτητες οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η δημιουργική σκέψη.